Lördag idag!

*Tjenixen!*

Sitter just nu i sängen med datorn och är sjukt jävla trött. Men vaknade jättetidigt och kunde inte somna om.

Kvällen igår va iaf trevlig! Va först i Fröslunda med familjen o käka middag där med lite folk osv. Sen skjutsa pappa mig till stan där jag mötte Anders och Olivia så vi drog till bion. Filmen va helt ok oxå! Sen drog jag hem runt halv 12.

Idag ska jag väll inte göra så mycket typ. Ska väll fixa mig snart för ikväll och sen dra mig mot stan och kolla runt lite, och efter det vidare mot Tuna Park. Sen runt halv 5 dra mig mot Skogstorp med familjen för att fira Cajsa där. Så får väll mat, fika osv där så det blir trevligt! :)

Imorgon ska jag iaf bara vara hemma och seega. Men måste plugga så ska nog sattsa på det. Skulle ha lämnat in en uppsats igår och idrott och hälsa, men ah. Den har jag inte ens börjat med. Haha! Aja..

På måndag är det Valborg iaf, så blir o festa då. Ska väll föra lite med Sebbe, Alex och Olivia mm. och sen dra vidare mot Hällby för fest! Så det blir nog lyckat, men säkert helt spårat. :)


Kommentarer
Postat av: Erik

snygging mimmi! ;)

2012-05-02 @ 20:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: