Lördag..

*Tjenixen!*

Ska snart hoppa in i duschen för att sedan fixa mig, tagga till mina kusiner för han fyllde 19 och sen möta Jonte, Emilia och Kevin efter 1 och ½ timma typ för att dra på bio och lite sånt, fast ska träffa dom nån timma innan bion börjar. Så jag känner på mig att den här kvällen kommer bli perfekt! :)

Gårdagen va chill oxå.
Skola som vanligt på dagen. Hade juh genitik prov sista lektionen utan att ha pluggat, men tror det gick hyfsat iaf för jag svarade på det mesta. Så G hoppas jag att jag får, men helst VG för annars finns det väll en risk att mitt slutbetyg sänks. Fyfan va jag kommer bli sur då, haha!
Drog iaf till Nyfors o solade med Emilia efter skolan, skönt! Så ska försöka sola minst 1 gång i veckan nu fram till sommaren! Yeye!
Kvällen va oxå chill. Träffade min finaste kille bara, mys! :) Saknat honom!

Men aja.. :)
Ha en fin kväll! /M


Uuuhuu.. Gammal ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: