Måndag!

*Tjenixen!*

Sitter just nu här och gör inte mycket alls. Har inte gjort så mycket vettigt innan heller, haha. Typ bara lagat mat, sovit och lyssnat på musik.
Skrev att jag skulle ut o jogga imorse oxå, men har inte blivit av ännu. Så tänkte dra ut snart, men käkade nyss så får nog vänta ett tag till. :)

Är iaf hemma själv nu, så kan göra vad jag vill. Även om jag typ kan det annars oxå, haha. Men har typ ändå inget vettigt att göra. Kanske borde ta tag i Engelskan och göra klart den och matteläxor? Hmm.. Lite plugg nu, sen ut o jogga, hoppa in i duschen o sen mer plugg. Låter fint! + försöka låta bli mobilen tills ikväll! Skulle va perfekt! :)

Aja..


Han min bästa vän där på bilden åt höger ville att jag skulle länka hans blogg, så eftersom jag är så snäll så gör jag det här. Men tror man kan klicka på bilden nu oxå. Haha! :)

Ha en fortsatt bra dag folket! /M

Kommentarer
Postat av: M.I

han är på vänster ;P

2012-04-02 @ 16:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: