Mitt i natten!

*Tjenixen!*

Just nu har jag hamnat här framför datorn, vilket inte alls är något ovanligt. Haha!


Kvällen har vart chill, käkat massa mat o fika o.s.v, snackat, spelat kort, kollat på tv o bara chillat. Så kvällen har vart lyckad! Fick pengar o presentkort ikväll igen, så fyfan va ja kan köpa grejjer nu! ;) Haha nerå, pappa betalar väll. Men tror jag får köpa skor själv när jag själv har insett att jag har ca 23 par. Så mina föräldrar tycker det är onödigt att köpa fler då. Aja..

Sitter iaf här och är sjukt jävla fucking trött just nu. Ska väll snart sova hade jag tänkt, men vi får se hur det blir med det. Haha!
Dagen imorron blir nog chill iaf. Möta Anders för att sedan dra vidare! Så blir väll rätt sent då oxå skulle jag tro. Aja.. Det märker vi väll.

Ha en trevlig kväll iaf folket! /M


Ful kombination av kläder fan! x) Aldrig kommit på tanken att ens ha tights under shorts,
så fucking fult egentligen! x) Aja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: