Seeg söndag!

*Hejsan..*

Sitter just nu här och känner mig fan haövt död, haha. Är sjukt jävla trött och jag vet inte varför för jag har sovit as länge. Men aja..
Ska väll snart försöka ta tag i matteläxorna om jag orkar, men de vettefan. Sen får vi se vad som händer. har lust o ta mig till Strängnäs fram- och tillbaka med cykeln, men det började juh regna som fan för ett tag sen så vem vet om det börjar sen igen? Då blire inge kul lixom.

Gårdagen va mys iaf. Skulle väll egentligen kollat American Pie på bio med lite folk, men tar det nästa helg istället för då borde alla kunna. Jobbigt när folk har matcher o grejjer på helgerna. Lalalalalahh.. Aja.. Men träffade iaf en fin person så vi chilla runt lite i stan bara. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: