Sista dagen på lovet..

*Tjenixen..*

Helgen har vart helt okej, och lördagen slutade helt okej.

Sitter just nu här och är bara sjukt jävla trött. Kunde inte sova bra inatt alls. Ååh, och imorron äre skola. Inte kul! Men så äre.

Dagen har vart rätt seeg. Men har vart ute o joggat 8km iaf. Tog typ 40min så rätt bra tid fan. Har även käkat hemlagad pizza. Riktigt tjockis mat, men vad gör det lixom? Aja..

Iaf så äre somsagt skola imorron, so back to the reality. Måste försöka ta igen träningen framöver på gymmet o.s.v, för nu vare fan länge sen man va där.
Måste oxå dra o sola, as länge sen så nu är man typ vit som en mumie. Måste dessutom dra o köpa en klänning till och pumps men jag hittar fan inte ett skit, och nu börjar det fan bli brottom.
Sen ska jag se till att dra o se den nya American Pie på bio oxå, men vettefan om det finns nått kul folk som villl hänga på. Men det märker jag väll, haha.

Ska iaf försöka ta tag i plugget nu, måste ha klart en spanska uppsats tills på fredag, och matteläxor innan sommarlovet. Visserligen är dom frivilliga men har typ 20 kvar att göra och då kan mitt betyg höjas till MVG och det är juh inte helt fel? Yeye, så nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: