Sjuk..

Sitter just nu här hemma och tycker lite synd om mig själv, haha nejdå. Men inte kul att ha feber, ont i huvet och ont i halsen som fan. Kan typ inte ens äta. Så blev hemma från skolan idag, sjukt jävla tråkigt för då kan jag inte träna ikväll. Men aja..

Skolan va väll helt okej igår, förutom att jag höll på att somna på exakt ALLA lektioner för jag hade sovit 2,5 timmar på natten. Inte kul! Drog iaf till stan efter skolan och chillade runt lite där. Skulle leta skor, men hittade inte ett skit. Så är väll bara o fortsätta. Ska ändå till Sthlm nästa fredag tror jag eller när det nu va. Haha! Men kan ha blivit lite mera sjuk när jag va ute typ 3 timmar då för det regnade som fan, och jag hade inte direkt bra kläder.
Skulle egentligen ha dragit till en kompis, men han va på gymmet så blev inte så. Men spela roll.

Nu ska jag iaf fortsätta lyssna på musik, snacka med lite folk överallt och kolla runt lite på datan bara. Måste hitta hotell o boka i Åhus, men kommer juh kosta som fan. Aja..

Hare fint iaf! /M