<3

Helgen har vart chill hittills. Lite fest igår, fredag, hos Olivia med lite folk. Vettefan vilka alla var. Det va iaf jag Olivia, Fredde, Jonas, Robin, Jonte, Robin, Pontus, Martin och massa annat folk. Haha, va  rätt trevligt iaf! :) Drog dock hem rätt tidigt med älskling och sov hos mig. 
Idag har vi inte gjort så mycket mer än att ha legat i sängen och kollat på tv mest, cyklade hem till han senare iaf och käkade lite och kollade på film, sen inte så mycket mer. Så det har bara vart en chill dag! Va lite seeg från igår oxå, så det va perfekt!
 
Hm.. Morgondagen bertår av att... Ah, jag vet inte. Ska dra till stan/TunaPark med familjen iaf och köpa lite mer block och sånt till skolan på måndag (usch!), sen får vi se om jag hinner träffa Jonas, han hade rätt mycket att göra. Annnars blir det på måndag! :)
 
Ha en fortsatt trevlig kväll iaf folket! /M
 
Lite halvgammal bild, men 1 månad tillsammans idag faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: