Kväll..

*Tjenare!*
 
Gårdagen va slöööig, träffade bara älskling mot kvällen typ. :)

Idag har jag gjort rätt mycket saker. Började med att vakna sent dock, men sen va jag uppe på hustaket och tog bort mossa. Fett jobbigt! Men imorgon ska jag fortsätta! ;D O de är läskigt att gå på tegelpannorna för tänk om dom åker ner lixom, då kommer jag oxå ramla ner nästan 10m på massa grus lixom. Jättekul! Aja.. 
Nu mot kvällen har jag iaf vart iväg till Vilsta på bilträff med mamma och pappa, rätt mycket bilar där faktiskt, så det va rätt trevligt.
 
Morgondagen består av att rensa tak somsat, om jag hinner förresten. För jag ska iväg till stan med familjen och kolla runt lite på dagen, sen mot kvällen stan jag ivåg till stan igen med Olivia och hon får tag på biljetter till Norlie & KKV och Kapten Röd på Å-festen, för då skulle vi kolla lite. 
 
Aja..
 
Lite bilar från Vilsta nu på kvällen.
 
Nu ska jag iaf koppla in datan till min tv och sedan sätta på en film jag håller på att ladda hem nu. Typ 4min kvar eller nått, så det blir perfekt! Dock står tv:n där den står nu bara tillfälligt, för sen ska den sättas upp på väggen framför sängen, men pappa har inte haft tid att fixa det ännu, haha. 

Godnatt folket! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: