Mitt i natten..

Hm.. I måndags vettefan vad jag gjorde, i tisdags gjorde jag inte mycket alls mer än att jag träffade älskling en stund på kvällen runt typ 8 och onsdagen bestod mest av att vara hemma. Haha, kul liv lixooom.. Aja..
 
Idag kommer iaf farmor och farfar hit runt halv 5 kanske och käkar middag med oss, grillat osv.. Så det blir väll att va lite social med dom då. 
 
Fredag tror jag att jag ska träffa Jonas mot kvällen efter att han har slutat jobbet och sova med honom. Dock ska jag vara på nån släktträff redan kl 13, så vi måste gå upp tidigt, typ halv 11 så jag hinner ffixa mig och sånt, duscha osv.. Innan vi ska dra dit, dock ska vi inte så långt så jag går/cyklar troligtvis om det är bra väder. Sedan blir det väll att träffa älskling mot kvällen igen när jag är hemma igen. 
 
Aja.. Hade iaf tänkt sova snart för klockan är massor just nu, halv 2 snart vafan. Inte bra alls. Dock somnade jag framför tv:n runt 8 på kvällen så är väll inte så jätte trött men ändå, hehehehe. 
 
Nån kaoozzz bild efter nån fest. Hahahah! Ser halvt borta ut xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: