Oj, länge sedan..

Hmm.. Länge sen jag skrev något här typ, eller åtminstone några dagar, men jag har haft fullt upp med annat att göra! 
 
Fredagen bestod av att gå runt och kolla lite på stan med familjen och käka lunch på Papas Tapaz. Men runt 21 mötte jag iaf Olivia, Mickis och lite annat folk på stan för att kolla på Norlie & KKV och Kapten Röd nere på Å-festen. Va helt okej faktiskt! Så va väll hella runt 2 på natten eller något sådant tror jag. 
 
Lördagen bestod  av att träffa Jonas runt halv 7 kanske? På kvällen dårå, och sedan fick vi skjuts till stan för att möta upp Olivia, Jonte, Emilia, Mickis osv.. Och chillade runt lite där och träffade folk och kollade på fyverkerierna på stan oxå som va. Fast Olivia kollade mest på en anka som simmade i ån. Men det är en annan sak det, hahahah. 
Åkte dock hem rätt tidigt med Jonas för han sov hos mig så vi kollade på Bananer i pyjamas filmen, haha. Gulligt! Sen somade vi väll rätt sent dock.
 
Vaknade upp imorse med älsklingen iaf, och gjorde väll inte så mycket mer än att vi lagade mat runt 14. Sen cyklade han hem strax efter det typ. 
 
Har nu senare på kvällen fixat upp en hylla på väggen, flyttat en lampa och sattit upp tv:n på väggen, med pappas hjälp. :) Så nu börjar rummet se okej ut igen, dock ska jag kasta ut en byrå. Så det kanske kommer upp bilder på mitt "fina" rum senare någon dag. :) Dock innan jag fixade allt det där sov jag 2,5 timmar på eftermiddagen, hehehehe. :$
 
Aja..
 
Olivia står för bilden ovanför!
 
Lite bilder där jaa.. 
 
Nu ska jag chilla vidare! Hare fint! Hejjjs /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: