Skola, skola och mera skola..

Skolan började somsagt i måndags. Rätt kul med ny klass, nytt schema och nya lärare osv.. Inte som det gamla längre lixom! :)
 
Måndagen vare mest information. Slutade ca halv 1. Träffade älskling ett tag i skolan innan jag drog hem. Pappa hämtade mig i Torshälla så jag va hemma ett tag efter det. Sen cyklade jag hem till Jonas och va där ett tag. 
Gårdagen bestod mest av "lära-känna-varandra" lekar med klassen och slutade typ 14:45 och mötte Jonas i skolan då och tog bussen hem till honom. Drog dock hem rätt tidigt för jag skulls juh käka, sova och sånt. 
Idag har dagen bestått av att vara i Vilsta med hela Teknik linjen och gjort aktiviteter som kubb, fotboll, gå promenad, springa, paddla kajak och massa annat. Men det har vart rätt kul faktiskt! Hann dessutom möta upp älskling vid bussen och säga hej och snacka lite oxå. Hihi!
 
Aja.. Just nu sitter jag iaf här och har sjuuuukt jävla tråkigt och vet inte vad jag ska hitta på. Är typ fortfarande rädd oxå för jag mötte två jätte stora älgar i skogen, hahahha. xD Asså ah.. :P
 
Hare fint! /M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: