Stan, Kvicksund och massa saker idag..

*Tjenixen!*
 
Dagen har vart lång! Och dessutom as varm, haha. Men jag klagar inte! :) 
 
Morgonen började med frukost och sedan en sväng till Tuna Park med mamma och pappa, brorsan stannade hemma, haha. Åkte sedan vidare till stan och fortsatte kolla runt lite där. Så fick med mig massa saker hem till skolan som börjar imorgon, typ papper och sånt att skriva på. 
Åkte hem efter det och sedan åkte vi iväg till hamnen i Kvicksund och käkade lunch och så. Då va dock brorsan med, hehe. Käkade även glass och gick runt och kollade lite på b¨tarna efter maten. :)
 
Är hemma nu iaf och gör inte så mycket alls. Typ sitter här och tråkar. Pojkvännen sa att han skulle ringa mig o snacka, men det har gått ett antal timmar nu. Hmm.. Får se hur det slutar! ;D
 
Men aja.. Jag fick iaf med mig lite annat hem än bara skolgrejjor från rundan på stan/Tuna Park ;
 
14 block med papper, och lite andra böcker att skriva i. Hittade dessutom två linnen på gina tricot, ett pennfodral, en adapter för att kunna ladda iphones, ipods osv i vägguttag, pennor osv.. 
God mat vid hamnen i Kvicksund!

Den kommande veckan består iaf av att gå i skolan. Kanske blir rätt kul, börjar juh ny skola, får träffa nya människor, ny klass (så sjukt jävla underbart så det är inte sant!) och nytt schema för terminen! Dessutom nya ämnen! 
 
Detta är mitt nya schema iaf, slutar 15:00 som tidigast (tisdagar), och slutar fucking klockan 15:40 på fredagar!?!!?!?!?!?!?!?!? Åh, orkaaa.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: