Tisdag..

Hm.. Det är tisdag idag och på måndag börjar skolan igen. Sommarlovet har gått så sjukt fort i år! :0 Inte bra! Aja..
 
Det var länge sen jag skrev något här iaf, men i torsdags kom iaf farmor o farfar o käkade lite middag med oss. Träffade Jonas en stund på kvällen och sedan gjorde jag inte så mycket mer. 
Fredagen bestod av att åka till Taxinge slott med familjen och fika. Åkte sedan hem och träffade Jonas, sov hos mig. 
I lördags cyklade jag iväg med familjen till slöktträffen på Mary's cafe, hmm.. Det va rätt seegt för man kände typ ingen utom mina kusiner. Käkade god mat och efterrätt iaf och sedan drog jag och brorsan hem lite tidigare innan det slutade egentligen, men vi va ändå där typ 3 timmar så det va bara en timma kvar. Aja.. 
Träffade Jonas på kvällen igen och sov hos han. Drog hem på söndagskvällen någon gång och sov typ när jag kom hem. 
Gåddagen bestod av att vara hemma, rensa garderoberna, laga ugnspannkaka med bacon, städa staketet ute vid ingången, träffade Jonas nån timma, cyklade sedan till Skiftinge med Anders för att träffa Olivia, Fredde, Hanna och Sofie. Chillade där med lite dricka osv.. Sen cyklade jag hem med Anders strax efter 12 så va hemma typ kvart i 1. 
 
Vaknade sent idag, och käkade stekt ägg mackor till "frukost" typ kl 13:15 eller något. Haha! Dagen är inte planerad alls, funderar dock på att dra mig mot Skogstorp med pappa o mamma på bilträff ikväll, men får se hur jag gör. Aja.. 
 
Vädret  var iaf soligt när jag vaknade idag, det var ett tag sen nu faktiskt! Tror jag? Kanske inte har lagt märke till det bara. Hmm.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: