Underbar helg med min finaste! <3

*Godkväll!*
 
Helgen har som sagt vart underbar! 
Efter skolan i fredags tog jag bussen tillsammans med Jonas hem till honom och chillade lite där. Åkte sedan hem efter typ 1 timma och hämtade lite saker, käkade, pluggade lite osv. Sen åkte jag tillbaka till kl 21 typ och sov där. (a) 
Lördagen blev det att mest att chilla, vaknade dock typ kl 8 på morgonen så ah, haha. Rätt ovanligt. Men skolan har juh börjat och sånt så det är väll antagligen pga det. Senare mot eftermiddagen gick vi iaf till några i hans släkt på kräftskiva, åt jättegod mat osv där. :) Sen på kvällen sov vi hos mig. Så idag har vi typ lagat mat, pluggat och inte gjort så mycket alls, haha. 
 
Morgondagen består iaf av att vara i skolan fran tills klockan är 15:50. Inte roligt! Men kanske lyckas träffa pojkvännen nånting iaf. (a) Haha, får väll hoppas på det! :)
 
Nu ska jag iaf krypa ner i sängen. Helt ensam! :( 
Hoppas alla får en trevlig dag imorgon iaf! /M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: