14/12-12

Idag är det FREEEEDDAG! Så underbart skönt! Dock trodde jag att det var måndag imorse så jag hade förväntat mig en förmiddag i skolan med massa matematik och fysik, men skönt att slippa det då. Dock hade jag det på eftermiddagen idag istället då, haha. 

Slutade iaf skolan 15:40 och träffade Jonas en liten snabbis efter och pappa skjutsade hem honom, kom hem själv sen och då städade jag mitt rum lite och nu sitter jag här framför datorn och chillar. Vet inte riktigt vad jag ska göra, så det fick bli att blogga lite, haha. 
 
Tror dock att jag ska hoppa in i duschen om ett tag, Jonas skulle komma sen oxå tror jag så det blir väll lite mys antar jag med lite godis och dricka. Mums!
 
Här är lite bilder på mitt fina nystädade rum iaf;


Nu ska jag nog avrunda här tror jag och kanske gå ner och höra med mina föräldrar vad det blir att äta för något ikväll, börjar faktiskt bli lite hungrig. Hmm..

Ha en trevlig fredagskväll folket! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: