Min julafton!

Igår var det julafton, dock tycker jag inte det känns som riktig jul, även fast det gör det på samma gång på något sätt. Haha, lite konstig formulering där kanske. 
 
Hade i alla fall en trevlig julafton som firades tillsammans med min familj och även farmor. Dock va Jonas med en stund på morgonen oxå, hihi mys!
Fick en hel del fina julklappar, några har jag visat som var lite fusk öppnade i förväg, men fick även lite saker av mamma, pappa och brorsan sen. :) 
 

Köpte dessa glas till mamma och pappa! :)

Detta fick jag :) Ska dock få mer saker nu under mellandagsrean tydligen och även julklappar av farmor under nästa vecka pga massa omständigheter just nu för tillfället. 

Och där kom en bättre bild på halsbandet jag fick av min älskade pojkvän (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: