27/12-12

Sitter just nu här i sängen och gör ingenting. 
Imorse vaknade jag upp hos Jonas iaf med drog hem tidigt, runt 11 redan och sen har jag pluggat lite matte, städat lite på rummet, kollat på film, tagit det lugnt och lyssnat på musik samt färgat ögon bryn och fransar. 

Gårdagen bestod iaf av att kolla runt lite på Tuna Park med familjen på mellandagsrean och hittade även lite saker där, dock betalade mamma och pappa, så jag slapp eftersom det skulle räknas som lite sena julkappar, höhö.
Hittade iaf en skjorta/blus, ögonbryn- och fransfärgning, en lotion på The Body Shop, lite smycken och åkte sedan en snabbis till stan för att ladda på mitt solarium kort med 600:-, så nu kan jag sola igen, hihi!
 

Hmm.. Ikväll har jag iaf inte spalerat någonting alls, så vi får se hur det blir med det om jag blir hemma eller inte. Vet inte riktigt vad jag själv känner för heller, haha. Aja.. 
 
Ska väll chilla vidare här i min säng med musiken nu och sen kanske plugga matte igen, inte roligt när man har lov men börjar första veckan, andra dagen med nationellt prov så hmm.. Ja, inte roligt! Ha en fortsatt trevlig eftermiddag och kväll! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: