Jullov nu!

Sitter just nu här framför datorn och spelar lite farmville samt lyssnar på musik. 
 
Dagen har vart helt okej, kort avsluting i skolan med lite frågesport, julfika, julklappsbyte och julshow i aulan. 
Mötte upp Jonas när han slutade och tog bussent till honom och lagade lite mat.
Drog mig sedan hemåt straxt efter 17 och nu är jag somsagt hemma och väntar på att pappa har lagat till en hemmagjord pizza till familjen, mumms! Sedan blir det väll att chilla lite framför tv:n eller något, men känner faktiskt ett sug efter att plugga matte konstigt nog så här första dagen på jullovet, så varför inte göra det när man ändå vill lixom istället för att tvinga sig till det sen?

Hmm.. Morgon dagen består av att ha lite julfirade hemma hos Jonas, så ska väll försöka och ta mig dit till 12 ungefär för att sedan äta lite julmat och leka social eller något sådant och även ge honom sina julklappar från mig, hihi. Sover väll antagligen där på kvällen oxå men har tänkt mig att jag ska ut och övningsköra på söndag med pappa. Så får försöka fixa det med. Haha, kommer juh bli jätte lyckat i det här vädret lixom, eller..? Hmm.. Vi märker väll, haha. 

Nu ska jag iaf gå ner och käka snart, så ska väll försöka avrunda lite här nu då.
Ha en trevlig undergångsdag! /M


Haha, en instagrambild på vad jag fick på julklappsbytet. 
Bild från igår.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: