Så sjukt trött!

*Godkväll!*
 
Sitter just nu i min underbara säng helt ensam med datorn och lyssnar på musik ochsamtidigt pluggar lite. Är dock så sjukt jävla trött då jag somnade väldigt sent inatt och inte alls sov bra. Men sånt händer ibland! 

I helgen var jag iaf i Västerås på Erikslund i lördags med Linnéa. Jätte trevligt! Dock inte lika trevligt när pengarna bara flyger iväg, haha. Sen träffade jag Jonas på kvällen och lite sånt bara. 
Söndagen bestod oxå av att vara med honom och sedan började skolan på måndag igen. Dock näst sista veckan nu innan jullovet så det är så underbart skönt så det knappt är sant!
 
Måndagen bestod iaf av att käka kebab på Kebabhuset med Sanna och Oliwer för att sedan dra oss tillbaka till skolan på Mattecentrum för att plugga. 
Igår började jag 12:25 så det va nice och jag slutade kl 14:30,dagen idag har oxå vart rätt chill, förutom att jag är trött som fan och att kvällen nu har blivit lite komplicerad, men det är som det är. 
Fick iaf redapå Spanskaprovs resultaten idag, fick D och D+ så är väll inte helt nöjd om jag ska vara ärlig, ville ha B men så går det när tekniken kommer ivägen och förstör plugget i Spanskan. Men jaja. 
 
Lite bilder får nu ta och avsluta detta inlägg då jag måste fortsätta plugga snart, och spela farmville, höhö.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: