Snart jullov!

*Tjenixen!*
 
Nu är jag inne på sista veckan i skolan innan jullovet, riktigt skönt kan jag lova!

Dagarna går lite upp och ned, och det är väll både positivt och negativt ibland. Imorgon börjar jag iaf kl 10:00 och slutar senast 15:00, vet inte riktigt säkert, och då får jag mina underbara skor av Linnéa oxå! ♥

Helgen består av fest på fredag med Olivia hos nån snubbe, på lördag ska jag hem till Jonas och fira lite jul där med      
hans familj och på söndagen blir det väll att ta det lugnt för att vänta in den riktiga julen på måndagen. Trordet blir att äta lite julmat och sånt med familjen och farmor då så det blir trevligt! :) 

Dagen idag har vart helt okej oxå, skola som vanligt, slutade dock tidigare och när jag kom hem blev det fläskfilé och potatisgrattäng till middag så det var underbart! Haha mumms!!

Nu ska jag väll typ sitta här framför datorn och kanske spela lite farmville på facebook innan jag ska lägga mig och packa väskan inför morgondagen. 

Ha en fortsatt trevlig kväll folket! /M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: