Söndag!

Nu var denna vecka snart slut och den har väll vart helt okej. 

Skola som vanligt har det varit, inga prov eller någonting. Vad jag kommer ihåg nu iaf, haha. 
I torsdags vad jag i Stockholm på begravning, min farfars, så jag missade lite av skolan. Men det tar jag igen hemma. I Fredags sov jag hos Jonas också och igår sov han hos mig. 
Firade även mamma och pappa igår så det va typ 20 pers här så vi käka lite och sånt, kebabgryta blev det. Mums! Och idag vaknade jag upp bredvid älskling, pluggade lite fysik, var ute och gick 3km typ och sen har vi bara chillat. Men nu är han hemma. :( 

Imorgon börjar jag iaf klockan 08:55 med fysik, och jag slutar klockan15:50, ska då stanna kvar i skolan med Sanna för att plugga Spanska och sedan dra och träna en timma. Läääänge sen! Haha, kommer typ dö men spela roll. xD

Nu sitter jag iallafall och ska kolla på Solsidan, haha, så ni får ha det bra! :)
/M
 
Gammal bild . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: