Wiiihoooo!!

Tjenixen! 

Dagen idag har vart nice. Skickade in en rapport på 14 sidor som jag skrivit på två dagar om ett projekt vi arbetat med. Åt kebab på stan med Linnéa och moffa kexchoklad på lunchen. Fick dessutom sluta lite tidigare oxå, så det va skönt. Gick då till stan och kollade runt lite, köpte ett par löparbyxor på Stadium och efter det gick jag till Munktell och väntade på älskling som var och tränade. Traffade Jonte och Moa på bussen till Torshälla oxå, och sen va jag med älsk ett tag hos honom innan jag drog hem och pluggade lite Spanska, dock har jag fastnat här nu för ett tag sen, haha. Har dessutom käkat pannkakor idag och Ben & Jerry glass, mums!

Dagen har som sagt vart soft, och dessutom är mina nya skor till nyår och jul beställda nu! ÅÅÅHHH!!
Kommer passa perfekt till klänningen jag beställde förut! 
UUUUUNDEEERBART!!!!! 16,5cm Haha, Jonas kommer bli kort!
Hittar dock ingen bild på klänningen jag beställde förut. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: