Trevlig kväll!

*Godkväll!*

Inte blivit så bra uppdatering alls idag, men så äre vissa dagar. Men får hoppas på bättre imorgon!

Har iaf käkat med familjen nu på kvällen, blev hamburgare och pommes. Riktig tjockis mat typ, haha men aja.. Sen har jag bara suttit här och lyssnat på musik och smsat med min finaste!

Sitter just nu och snackar med lite folk på msn, eftersom den funkar som den ska nu igen i nya datorn. Så det är awesome! Men funderar på att sätta mig o spela lite gitarr, va ett tag sen nu faktiskt!

Imorron vet jag inte vad som händer, har iaf bara vart hemma idag. Men kanske drar till stan o träffar Jonte eller nått. Kanske drar o solar. Hade tänkt det idag, men nu blev det inte så för jag är as seeg! Men aja..











Lite bilder där oxå..
Tänkte iaf säga godnatt nu, för jag skriver nog inget mer ikväll heller, så hör av mig imorron istället!

Ha en fortsatt trevlig kväll läsare! Puss /M