17/7-12

Gårdagen var nice. Gick upp 9, haha, och träffade Jonas runt halv 11 kanske. Drog hem till mig och chillade lite framför tv:n med film och snackade lite. Käkade sedan middag här och sen drog vi hem till honom och chillade vidare där, och kom väll hem igen runt halv 11 kanske, för jag vart sjukt trött efter att ha vaknat tidigt.
 
Dagen idag vet jag inte alls hur den ser ut. Vet bara att jag vaknade runt 10, så nu börjar tiderna bli bra här igen! SåMen ah, vi får väll se vad som händer. Jag hoppas på att dra tillbaka till Ikea och köpa mina saker som jag skull ha, dock åkte pappa till massa andra affärer för att köpa en ny gräsklippare man åker på, och brädor till altanen han bygger eftersom den inte är klar ännu helt vid poolen.
 
Aja.. Hejjs så länge!
 
Bild från förra sommaren i Borsökna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: