Chill Lördag!

Gårdagen blev perfekt.
Åkte till Skogstorp först med familjen och firade Clara lite. Käkadew god mat, fika osv.. Drog sedan vidare mot stan för att träffa Olivia, Anders och Isac somsagt och vi chillade lite. Runt halv 10 drog vi ner till bowlinghallen sen, och mötte dessutom Jonas där oxå, så vi körde bowling till typ när dom stängde klockan 23.
Gick till lägenheten Olivia hade på Söder och kollade lite film där osv. Runt halv 2 sen lånade jag Olivias cykel och cyklade tilll Torshälla med Anders, Jonas och Isac och så sov jag hos min finaste.
 
Vaknade upp imorse runt halv 11, käkade frukost och sen drog jag hem och duschade osv. Fick reda på av pappa i bilen att Cajsa och hennes familj skulle komma idag oxå, alldeles straxt, så det blir trevligt att grilla lite osv o käka tillsammans igen, haha. Va juh senast igår men ah.
 
Hade tänkt att träffa Jonas nu igen, men vi får se hur det blir. Tänkte försöka vara hemma tills klockan 16, så kan bli lite stressigt. Så vi får se om han kommer hit annars och käkar med oss. Hmm.. Det märker vi.
 
Aja.. Nu tänkte jag faktiskt ta och dammsuga mitt rum, för det är lite dammigt överallt på golvet. Sen kommer väll Cajsa och dom.
 
Ha en trevlig söndag! /M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: