Fått reda på gymnasieval!

Kom hem för ett tag sen efter att ha vart o käkat på Max med familjen. Så nu sitter jag bara här och chillar runt lite på internet.
 
Gårdagen var bra. Drog mig mot Jonas till halv 11 ungefär så vi chillade hos han hela dagen till typ 9 på kvällen, haha. Men det var trevligt!
 
Dagen idag har oxå vart bra. Somnade jättetidigt igår, halv 12 redan (på sommarlivet lixom) och vaknade runt halv 9 imorse så det va perfekt! Drog mig mot Jonas igen till 11/halv 12 nångång ungefär så vi kollade lite film och så. Drog sedan iväg ut med Jonas, Anders och två andra snubbar till Roxnäs och badade där, dock inte jag. Typ as kallt i vattnet tror jag. Haha!
Drog sedan hem efter det typ direkt för jag skulle diska och fixa lite hemma. Badade sen i poolen med mamma, 30 grader i vattnet, solade lite efter det och sen käkade jag glass. Drog sedan runt 8 till Max och mötte upp pappa och brorsan där efter träningen och så käkade vi.
 
Resten av veckan ser iaf ut så här:
 
 


Aja.. Fick iaf besked idag om gymnasium valen idag, så fick veta att jag kom in på mitt förstahandsval, teknik på Rinman. Så nu ska jag bara skicka in svarsblanketten så är allt fixat och klart till Augusti!
 
Men ah. Nu ska jag iaf chilla vidare lite här och sen ska jag väll sova om ett tag oxå tror jag. Är sjut trött, haha. Förstår inte. Men aja.. Hare fint! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: