Fredag den 13:e

Fredag den 13:e idag, undra om man har någon otur idag då?
 
Chill kväll igår iaf. Drog mig mot Torshälla runt 8 för att träffa Jonas så vi gick runt lite i typ 2 timmar ute lite överallt. Blev sen att dra hem till honom för det började regna och åska och blixtra, men jag lyckades iaf dra hem när det inte regnade, runt halv 12. Haha, dock i typ shorts och en stickad tröja, så det va juh inte varmt direkt, haha.
 
Vaknade sent idag oxå, men lyckades gå upp innan 12 iaf, så det är ett framsteg. Höhö! Sen har jag väll inte gjort så mycket mer idag än att ha suttit här, men har läst typ en halv bok oxå, ovanligt men hade fan inte ett skit o göra och hittade en bok som verkade bra. 
 
Vet inte vad som händer sen heller, men ska väll gå ner till köket och göra lunch med brorsan snart kanske. Får se vad vi gör. Kanske steker hamburgare eller nått, ah jag vet inte. Men ska iaf ut o käka med familjen ikväll vet jag för mina föräldrar får semester idag, så det blir chill. Så nu ska jag försöka fixa London-resan oxå. Yeye!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: