Hmm..

*Hejsan!*
 
Har nu hamnat framför datorn, haha.
 
Gårdagen var nice. Blev dock ingen fet promenad som jag hade tänkt för jag träffade Jonas tidigare än väntat. Chillade lite hos han, käka lunch där osv sen drog jag hem för han skulle fixa nånting med nått jobb grejjs. Åkte tillbaka typ 1,5 timmar senare, dock fick jag skjuts av pappa, med cykeln, haha. Så slapp cykla dit iaf. Badade lite hos han i hans pool och chillade lite bara.
Åkte till mig runt 8 på kvällen typ och gjorde pannkakor runt halv 9, haha. Roligt lixom. Sen kollade vi en film och lite sånt. 
 
Badade här imorse iaf i poolen, 28 grader, så det va fett skönt. Han har dock dragit hem nu, och jag ska snart hoppa in i duschen för att sedan fixa mig lite och dra mig mot Skogstorp med familjen för att fira Clara där.
Stannar nog inte där så länge, men ett tag iaf, för sen ska jag iväg mot stan, till Olivias brorsas lägenhet för att träffa henne, Anders och Isac. Blir en chill kväll det! Så vi funderar på att dra iväg och bowla. Dock är jag sämst, men då har dom andra roligt åt en iaf. Haha!
 
Aja.. Ska bara vänta på att brorsan har duschat klart sen ska jag in!
 
Ha en trevlig kväll folket! /M
 
Fotograf: Emily
Saknar mina fina vänner i USA! ♥ Dock får man inte träffa dom i år. "/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: