Ikea och Erikslund hela dagen . .

.. Så nu är jag halvt död typ, haha.
 
Vaknade iaf rätt tidigt, men eftersom vädret var rätt dåligt drog jag aldrig till Vilsta. Drog mig istället med familjen mot Västerås för att kolla runt lite på Ikea. Hittade dock inget att köpa idag men ska tillbaka innan onsdag med pappa och köpa hem en ny säng och lite annat så det blir as bra.
Hittade istället lite kläder istället, men det är juh aldrig fel? :) Åt dessutom god mat!

Gårdagen var oxå nice. Övningskörningen med pappa gick riktigt bra, bättre än vad han trodde att det skulle gå iaf.
Fick sedan skjuts till Jonas av mamma o pappa och pappa hämtade mig sen igen runt 12 typ.
 
 
Stickad tröja - Carlings

Jeans och skärp - Saint Tropez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: