Lååååång onsdag..

*Godkväll!*
 
Onsdagen var förjävla lång, haha.
Började med att jag vaknade halv 10, käkade frukost, duschade och fixade mig lite. Drog sedan till Erikslund och Ikea igen några timmar i Västerås, för vi var juh där i söndags oxå.
Köpte iaf med mig ett halsband hem från Vila och en säng från Ikea. Så livet är chill nu!
 
Byggde sedag ihop sängen när jag kom hem, efter att ha käkat osv. Dock skulle jag kanske inte ha gjort det själv, eftersom jag lyckades pajja själva grejjen som madrassen ligger på + att jag hade sönder tapetern, haha men vad gör det lixom. Pappa klagade inte iaf så det är bra.
 
Blev iaf klar runt 19 med allt kanske, och sen kom Jonas hit vid 20 nånting så har bara chillat lite med han osv. Sen har jag väll inte gjort så mycket mer.
 
Nu snart ska jag iaf sova i min nya, fina säng för första gången iaf, haha. Så vi får hoppas jag sover fint! ;D
 
Lite bilder från dagen kommer här iaf;
 
Today!
Skulle bygga själv, det gick bra ända tills jag faila..
Slutresultatet blev sådär, dock inte helt klart men tillfälligt iaf! Och ah fina saker under sängen oxå.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: