Lång helg..

*Tjenixen..*
 
Helgen har vart nice faktiskt.
 
Fredagen bestod av att vakna sent, vara hemma och sedan dra på Power Meet i Västerås mot kvällen. Har nog aldrig vart så sjukt mycket folk där tidigare på cruisingen som i år. Va lixom flera kilometers kö ute på motorvägen mot Sthlm. Helt kaooozzz. Men aja. Det var ändå nice!
Drog dock hem tidigare än vanligt, eftersom man ändå inte kunde göra något alls där typ mer än att sitta och köa. Så det blev rätt seegt då.
 
 

 
Gårdagen var oxå trevlig! Drog mig mot Olivia till 6 ungefär och sen kom Anders och Fredde dit oxå. Chillade lite, käka chips, o drack lite osv.
Drog oss senare mot donken efter att ha lyckats få låna en till moppehjälm av Martin klockan halv 2 på natten, haha. Alla hadae druckit, med det gick att köra ändå! Utan körkort osv.. Haha, perfekt och riktigt lagligt! Men ah.
Jag och Olivia gjorde dessutom hemmagjorda vattenmelon drinkar, och dom blev faktiskt riktigt bra! ;D Dock smakande dom mest vodka, men det funkade ändå. Haha!

Senare runt halv 5 imorse drog vi ut på 1,5 timmars promenad lite överallt här i Eskilstuna. Så va tillbaka runt 6 på morgonen. Så Olivia däcka typ direkt ocg fredde runt halv 7. Sedan jag och Anders runt 7. Haha! Dock vaknade jag sen halv 10 av att Anders skulle dra till Sthlm och jobba, haha. As kul efter att ha sovit ca 2,5 timmar.
 
Riktigt bra drinkar faktiskt! Riven vattenmelon + fruktköttet - kärnorna, vodka och energi dricka.

 
Käkade iaf frukost hos Olivia runt 14, haha. Så man kanske inte kan kalla det frukost kanske. Men aja. Sen drog jag hem runt halv 5 eller något tror jag och Fredde oxå. Så nu har jag hamnat här efter att ha käkat hemmagjort pizza för ett tag sen.
 
Ska dessutom försöka hitta på någont nu så jag inte somnar här för det är rätt stor risk för det och då kommer jag verkligen inte kunna somna ikväll. Haha! Så ah.
 
Hare fint! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: