Nu veckan igen..

Måndag idag, och ännu en ny vecka har börjat.
 
Vaknade tidigt idag, runt 8, gick upp klockan 9 typ och såg att pappa precis hadae vaknat då.m
Vi gick ut till bilen och övningskörde lite, gick riktigt bra, tredje gången jag kör och jag kan redan backa och grejjer, så det går bra det här! :)

Kom in efter det och käkade en fet frukost osv.. Och nu några timmar senare sitter jag här framför datorn och tråkar lite. Vädret är juh sjukt tråkigt ändå lixom. 
 
Hmm..
 
Imorgon ska jag till Huddninge/Stockholm.. Vettefan vad jag skulle dit och göra men min brorsa skulle cykla BMX i Huddninge så skulle vidare till SDthlm med mamma o pappa o handla kläder osv om jag hittar nått tror jag. Aja.. resten av veckan är inte så mycket planerad, bara helgen men det meddelar jag mer om senare!
 
Aja..
 
Gammal bild, haha. Cykelproffset! Eller..?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: