Ny vecka igen

*Tjenixen!*
Somnade sent och vakndae sent idag, haha. Somnade runt halv 4 imorse och gick upp runt 1, så det va väll inte så jättebra. Hehe, men så blev det iaf.
 
Gårdagen va nice. Dock träffade jag inte Jonas kl 10 för den blev typ 1 istället, haha! Så vi chilla runt lite bara och jag drog väl hem runt halv 9 nån gång tror jag. Så käkade fisk och potatis hemma då, haha. Lite sent kanske, men det var min lunch det.
 
Idag har jag inte hunnit göra så mycket alls faktiskt. Sovit länge somsag och sen har jag stekt pannkakor till mig och brorsan och smsat. Mycket vettiga saker! Eller..?
 
Aja.. Ska chilla vidare här framför datorn med musik nu iaf!
Ha en fortsatt trevlig dag! /M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: