Solig morgon!

*Tjenixen!*
 
Vaknade skapligt idag, ävan fast jag la mig halv 2 inatt. Så har hunnit med att käka frukost och allt rerdan. Haha, perfekt!
 
Vettefan vad som händer idag. Kanske blir att träffa Jonas men han skulle fixa massa saker först, så det blir senare isåfall. Aja..
 
Gårdagen var iaf trevlig. Träffade Jonas runt 2 eller något och sedan drog jag hem till halv 5 igen för att hinna käka med familjen, blev grillad kyckling och klyftpotatis. Sedan fick jag dessutom tårta som efterrätt sådär från ingenstans typ. Haha!
Åkte iaf tillbaka till min finaste efter att jag hade käkat, så då chillade vi lite med hans familj där osv. Sedan åkte vi till mig och badade lite i poolen, 20,5 grader klockan halv 10 på kvällen är inte fel lixom, sen blev det lite film iaf. :)
 
Nu ska jag iaf chilla vidare ett tag här, sen ska jag ut och gå en fet promenad på 1mil eller något liknande. Det blir nice!
 
Ha en underbar dag! /M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: