Trevlig dag i typ Sthlm!

Gick upp tidigt, redan klockan 8 imorse och duschade, fixade mig lite och käkade frukost.
Drog iväg mot Huddinge för att lämna brorsans och hans polare där för dom skulle cykla på nån BMX grejj.
Åkte sedan vidare mot typ Sthlm, eller ah till Farsta centrum och gick runt där i typ 4 timmar, men käkade osv under tiden då oxå. Jättegod mat verkligen!

Åkte sedan tillaka och tittade lite när dom cyklade, och stannade sedan på Donken (vilket är riktigt ovanligt i min familj, för vi käkar alltid på Max annars). Aja.. Sedan bar det av hemåt.
 
Pappa släppte dock av mig hos Jonas på vägen, så jag kom väll hem runt kvart över 9 istället. Haha!
 
Men jag har iaf haft en trevlig dag!
 

Lite saker jag hittade;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: