Underbar helg! ♥

Fredagen bestod inte av att träffa Jonas utan av att bygga ihop en garderob med pappa och chilla framför datorn bara. Haha!
 
Aja..
 
Helgen har iaf vart underbar, bortsett från fredagen då som inte var så speciell.
Igår, lördag, bestod av att träffa älskling runt 11 och sedan drog vi mot Viking Line bussen som gick 13:20. Dock fick vi inte stiga på båten förrän klockan 17:15, så det blev en del väntan innan, haha.

Käkade iaf jättegod buffé osv.. väl på båten, och sen blev det att gå runt och kolla lite bara. :) Var iaf jätte mysigt med trevligt folk och allt. :)
 
Kom iaf hem idag mellan 18-19 någon gång, och då fick jag veta att Cajsa och lite andra folk hade vart hemma hos oss, och jag misstänker att hon kan ha bäddat min säng, haha. För någon i min familj va det iaf inte, lite roligt. xD Men ah. :)
Sen han jag typ bara komma hem och sen kom det hit lite annat folk, så nyss har vi käkat lite fika/efterrätt efter att ha ätit en underbart god, grillad middag!
 
Hmm..
Snart har jag tänkt att sova iaf, för jag sov 6 timmar inatt typ. Dock sov jag på bussen från Sthlm till E-tuna oxå, men ändå.
 

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hahahha! Ofta någon hade bäddat din säng! Det var faktiskt inte jag Hahahha
Kram <3

2012-07-31 @ 09:36:36
URL: http://carlzson.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: