Konstig dag..

*Tjenixen!*
 
Sitter just nu framför datorn och gör inte mycket alls.
Pappa kom hem idag från Gbg och så mycket mer har väll inte hänt. Typ sov till halv 11. käka frukost halv 12. Sovit typ hela eftermiddagen, tog en 5km joggingtur nu på kvällen och sen ett bad i poolen, 27 grader i vattnet så rätt skönt, men dock inte när man kommer upp i skuggan och blåsten. Haha!
 
Morgondagen är väll lite halvt planerad bara typ. Ska typ till Vilsta med lite folk från 9:an jag gick i, om det blir som planerat iaf, men annars så får vi väll se vad som händer.
 
Är dessutom lite irriterad på mig själv över att jag köpte tråningskort för 1 år, vilket kostar pengar, och jag kommer troligtvis aldrig träna. Haha, för jag orkar inte träna själv eftersom det kommer bli sjukt seegt. Men ah, vi får väll se hur det blir med den saken. Kanske kan hitta nån o träna med, men ah. Känns juh dumt att pappa fick lägga ut pengar åt ingenting lixom.
 
Nu ska jag iaf inte göra så mycket mer idag, så hare fint! /M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: