Midsommar imorgon!

Nu är jag hemma efter en tur på Tuna Park, fick bli det istället för stan, men det går juh lika bra. Så jag fick med mig lite saker hem, hehe. Plus att jag käkade en fet kebabpizza nyss oxå! ;D
 
Imorgon är det iaf midsommar så tror det kommer lite folk hit och käkar, badar osv.. Så det blir säkert trevligt! Vet dock inte vad jag ska ha för kläder på mig, hmm.. Får bli nån klänning typ eller något tror jag.
På lördag sen ska jag till min farmor och farfar och käka middag med familjen, och även min faster och hennes sambo kommer väll dit från Sthlm oxå tror jag. Länge sen man träffade dom så det blir säkert trevlig det oxå, haha. Och sen på söndag ska jag till Vilsta med lite folk om vädret är på topp, vilket jag hoppas att det är.
 
Aja.. Fick med mig lite saker hem nu ikväll iaf:
 
Tröjan och shortsen

Söta och billiga skor, haha.
 

Ska iaf flytta mig till en annan dator snart och beställa hem ett par Jeffery Campbell skor. Whooooop! Hare fint! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: