Onsdag..

*Godmorgon!*

Började morgonen med att kolla min facebook i mobilen, skickade iväg några sms, gick upp, tog på mig mjukiskläder och käkade frukost med brorsan. Dock bara macka och mjölk, men ändå.

Onsdag idag som sagt iaf, alltså mitt i veckan så vi får se vad som händer.
Är bjuden på fest ikväll till en killkompis, men får se hur jag gör då jag är sjuk. Vet inte hur jag kunde bli sjuk nu lixom? Men tror det va när jag festade senast o va ute i en tunn tröja när de va as kallt på kvällen. Haha, men ah.
Har väll inte planerat så mycket annat idag iaf, har lust att ta en jogginggtur men de är juh inte bra när man är lite sjuk så tar och hoppar över det!

Från skolavslutningen på mig och Sahra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: