Ut o handla kläder o skor snart!

*Tjenixen!*
 
Sitter just nu här framför datorn och väntar på att mina föräldrar ska komma hem. Ska väll då dra mig mot stan med mamma o kolla runt lite o hoppas man hittar nått. Ska även senare ikväll beställa hem ett par Jeffery Campbell skor från nelly.com och sen får vi väll se vad som händer mer.
 
Har bara latat mig idag oxå faktiskt. Haha, typ solat och badat i 2timmar, käkat pannkakor + vaknat sent så har inte hunnit med så mycket mer. Fast har faktiskt diskat all disk, så nånting vettigt har jag väll gjort iaf då.
 
Men aja.. Det finns roligare saker att göra än att sitta här, så ska chilla vidare nu!
Vädret är dessutom perfekt! /M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: