18/3-12

*Godmorgon!*

Har vart vaken ett tag nu, och känner mig samtidigt as trött. Inge kul!

Gårdagen var väll chill. Träffa världens finaste, och va med honom bara.

Idag vettefan vad som händer, ska väll försöka plugga lite iaf. Typ matte och Spanska, sen får vi se.

Imorron äre iaf skola igen, efter en chill helg! Ååh, jag orkar inte. Fast imorse vaknade jag klockan 5 och fick panik och tänkte "faaan, gå upp o duscha om en timme, fixa mig o tagga till skolan" ända tills jag insåg att det va söndag, och somnade om en timme senare! :)
Slutar iaf mellan 14_00-14:20 imorron nångång typ, så blir väll att dra sig in mot stan för att kolla nya träningsskor o.s.v. Sen blir det väll att möta upp Olivia vid halv 4 kanske och dra oss mot träningen till klockan 4 tror jag den började. Sen får vi väll se vad som händer, och jag drar o solar efteråt. Har inte bestämt mig ännu! :)

Ska iaf ta tag i plugget nu hade jag tänkt, så kanske hör av mig senare! :)
/M