27/3-12

Snart bara 4 dagar kvar, kan juh säga att jag längtar asså! (a)

Sitter just nu i sängen efter en rätt jobbig dag. Bara lektioner hela morgonen, lunch 45 min typ o sen teori i idrott. Slutade sen tidigare för hade ingen slöjd. As nice!
Tog sen en promenad på 1 timme och en kvart. Underbart väder ute, så varför inte? Ska dessutom tvätta bort sminket snart o byta om till träningen som börjar 18:15 o möta upp Olivia på stan. Sen köööör vi! :)

Imorron blire skola som vanligt. Börjar 09:30 så kanske tar cykeln till skolan om det är bra väder. Vi får se! :) Sen drar jag mig nog till en polare efter o kollar lite film kanske. Får se om jag orkar och har tid, skippar träningen imorron iaf.

Ha en trevlig kväll iaf! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: