3/3-12

*Hejsan!*

Fastnat framför datan nu ett tag, efter att just ha insett att jag faktiskt har sjukt många jeans..

13 par, + att 3 ligger i tvätten oxå.. Fan, det är ett par för varje dag i över 2 veckor lixom! ;o Nödvändigt! :)
Klippte dessutom sönder ett par Crocker för ett tag sen o gjorde dom till shorts.. Smart! ;o

Aja.. Sitter iaf här o har sjukt jävla tråkigt. Värsta träningsvärken från idrotten i skolan igår, gick dessutom ca 1mil inatt och sen va jag ute o gick en timma idag runt 5.

Får se om jag orkar dra mig mot Södertälje ikväll o träffa "J" men just nu ser det inte ut som det iaf. Han har inte ens hört av sig ännu, o det orkar inte jag heller göra, så ah. Men aja.. :)

Ska nog fixa lite saker nu iaf, sen får vi se vad som händer, så kanske hör av mig senare eller nått! :)

Fortsatt trevlig kväll!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: