Göra om..?

Funderar på att ändra på bloggen, vet inte hur, för just nu har jag ingen inspiration alls typ. Måste iaf fixa ny header, eller ah.. Bilden där uppe, för har haft den rätt länge även om den är rätt fin. Men vettefan hur den ska se ut. Inget skit med massa ego pics iaf, för då ser det bara förjävligt ut! :) Gillar iaf att ha bloggen stilren, så den får nog fortfarande förbli grå typ. Rätt skönt för ögonen att läsa då faktiskt! :) Meeeeeen, aja..



Kan oxå meddela om att mitt liv är lite rubbat just nu typ. Vet faktiskt inte vad jag ska göra, men jag känner mig förvirrad. Ååh orkar inte mer! -.- Men aja, vad ska man göra åt saken lixom? Bara försöka gå vidare, o se glad ut! :)



Har nyss käkat tårta med familjen oxå, eftersom brorsan fyller år. Gott vare!

I veckan som kommer ska jag nog försöka att satsa på att dra o sola på tisdag tror jag, onsdag har jag nationella prov i Engelska och Svenska tror jag, muntligt typ. På fredag ska jag ut o käka med familjen o lördag ska kommer det väll massa folk hit o firar brorsan.
Så mycket mer har jag inte planerat faktiskt. Kanske hänger på Jonte 1 o Jonte 2 på kickboxningen på tisdagkväll oxå? Hmm.. Vi får se! :)

Just nu vill jag iaf ut o fota, men det är juh mörkt som fan och kanske inte så skönt väder, eller jag har faktiskt ingen aning. Så det får bli att kolla på "Kontoret" nu istället! :)