I skolan..

*Godmorgon!*

Sitter just nu i skolan och börjar typ 08:30. Har egentligen sovmorgon till 09:30, men jag har gjort om mitt schema så om jag börjar tidigt på onsdagar får jag sluta 12:05 på måndagar istället för 14:20, så det är lätt värt att gå upp som vanligt lixom, för det gör jag alltid iaf, haha..

Har inte så mycket planerat idag heller. Vet bara att jag ska hem efter skolan, iväg till tuna park mot kvällen med pappa o köpa lite skit, åka o köpa träningskort o sen blir det väll o hämta brorsan som är o cyklar bmx bara.

Har iaf sjukt jävl tråkigt just nu, så tänkte att jag kunde skriva lite. Hör väll av mig ikväll eller när jag kommer hem från skolan kanske, annars imorron. :)

Ha en trevlig dag ute i det underbara vädret! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: