Lång dag! :)

*Godkväll..*

Sitter här i sängen och kom väll hem runt kvart över 9 nångång tror jag.


Dagen har vart chill. Började med nationella prov i fysik. Inte kul! Det gick åt helvete oxå tror jag, men vad ska man göra åt saken lixom? Hade önskat att det var kemi istället. Men aja..

Drog till stan efter skolan med Olivia. Kollade runt på lite kläder, skor, träningsgrejjer osv.. Sen kom Anders på sin cykel som vanligt och vi gick runt o chilla lite bara. Fredrik kom en timme efter, så då drog vi o käka runt 17. Hehe, shysst o bli bjuden av Anders oxå, haha ♥ !
Chillade vidare på stan ett tag. Sen cykla vi 3pers på en cykel till Skiftinge för Olivia skulle hem. Sen skjutsa Anders hem mig oxå, as mörkt och kallt ute oxå, gulligt lixom! :) Pappa som kunde ha hämtat mig. Aja..

Sitter iaf här nu somsagt, och ska väll sova om ett tag hade jag tänkt för jag är sjukt jävla trött. Men vi får se!

Imorron blir det skola som vanligt fram till klockan 15, sen drar jag mig mot stan för att sola. Sen skulle väll mamma o pappa hämta mig i Torshälla nån gång. Sen så får vi väll se vad kvällen bjuder på! :)

Fredagen är inte helt planerad. Men tror nog det blir en chill hemma kväll bara. Men vi får se! Kanske dyker upp nått i sista sekunden! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: