Lördag dåra..

*Tjenixen!*

Dagen har vart lång, haha. Och nu börjar jag känna mig hungrig även fast jag ät gröt till frukost och efter det lyckats käka en banan och ett äpple. Aja..

Vaknade rätt tidigt oxå, och va nog uppe runt straxt efter 9. Så det va bra! Har oxå kört bil idag med pappa, haha. Han skulle lära mig, och det gick riktigt bra faktiskt! :) Även fast jag inte fyllt 16 ännu, men skitsamma. Körde ändå hemma så. :)

Mot kvällen blir det nog att dra mig in mot stan för att träffa en fin person kanske. Även lite vänner på det oxå, man vet aldrig. Så vi får väll se vad som händer, och när jag kommer hem. Kommer inte orka va ute länge fan. Haha!

Ska iaf gå ut o fråga när mina kära föräldrar ska börja med maten. Svälter ihjäl snart. Haha nejdå, så farligt äre väll inte men ändå. :)

Ha en fortsatt trevlig dag/kväll folket! /M


Haha, bjuder på den..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: