Måndag..

*Tjenixen..*

Sitter just nu i sängen o kollar på "Familjen Annorlunda".
Dagen har vart chill, drog från skolan en timme tidigare, heh, men hängde på Olivia till nått ställe där hon pluggar teori till moppen, sen träffa vi Jonte ett tag och Jacob + Kevin.
Runt 4 gick jag till Nyfors o solade typ 22min eller nått, sen tog jag bussen till Torshälla där mamma o pappa hämtade mig.

Nu på kvällen har jag iaf käkat mar från Nan Thai i Torshälla med familjen oxå. Brorsan fyllde juh år igår, så fick bli så!

Fortsättningen av veckan har jag ingen aning om hur den blir. Måste fixa sprit iaf! ;o Aja.. Haha!

Ska sova snart iaf, för inatt sov jag 2 timmar. Höll på o somna i solariumet vafan. Haha, men så äre ibland. :)

Säger iaf godnatt nu, så hör jag väll kanske av mig imorron! :)
/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: