Mitt i natten!

*Godkväll!*

Nyss har jag kommit hem efter att ha vart på ett bio besök med Olivia, Anders o Jonas. Trevligtrevligt!
Vi bestämde oss sen för att gå till Torshälla från stan, så nu är jag äntligen hemma! Har sjukt ont i fötterna efter att ha gått i ca 1 timme o 20min i typ höga skor. Ååh, kommer ångra det här när jag vaknar, men aja.. Så äre iaf! :)

I torsdags iaf va jag ute med "J" o åkte runt lite i hans bil typ. Rätt mys faktiskt. :) Sen va jag väll hemma runt 22 kanske, heh.. Så hann inte plugga ett skit till historia provet jag hade i skolan.. Tror inte det gick så bra, haha! :D

Idag lördag, så ska jag iaf slå in min brorsas present, förhoppningsvis dra mig mot Södertälje för att träffa "J" igen, o sen får vi väll se vad jag hittar på mot kvällen. :)

Har iaf tänkt att sova straxt, så nu säger jag godnatt! :)
/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: